Ne znam ima li u BiH osobe koja se služi internetom, a nije čula da je jedan od najvećih portala u BiH, sarajevo-x.com promijenio ime.
Detaljno o tome pišu danima. Sudeći po objašnjenjima koje nam nude pažljivo dozirano (da bismo konstantno bili izloženi informacijama i novom imenu portala), angažirali su stručnjake koji su na ovom projektu radili više od godinu dana. Što god da su radili, pretpostavljam da plaćanje stručnjaka nije bilo jeftino.
Svašta su platili, samo se nisu mogli rastati od novaca kad je trebalo angažirati “pravog” community managera. Facebook stranicu sa 94 700 fanova povjerili su dunđeru. Naime, tako mi u BiH zovemo onog tko ne zna i ne želi raditi kako treba.
Zbog silne želje da imaju agresivnu kampanju, sve cover fotografije na FB stranici krše dva osnovna pravila: isticanje web stranice i pozivanje na akciju. Dali su konkurenciji priliku da ih prijavi Facebooku.
Velik su rizik preuzeli mijenjajući ime od kojeg su napravili brend, sad riskiraju i sa ekipom koja broji 94700 ljudi. Vrlo hrabro!
Očito više nisu dunđeri.
Za sve treba vremena 🙂