PR trendovi za 2012. godinu

Share

Prošle godine u ovo vrijeme čitali smo o trendovima za 2011. Prođe godina, ali kod nas se ništa promijenilo nije, skoro ništa. Trendovi od prošle godine još su nam trendovi, a sudeći po praksi mirna srca mogu predvidjeti ponešto za 2012. Očekuje nas:

  • Ignoriranje online medija kao nečeg što bi moglo poslužiti za komunikaciju, što bi moglo poslužiti za bilo što
  • Korištenje Facebook profila umjesto stranice i reklamiranje vlastitog biznisa pomoću ovog komunikacijskog alata. Poslije toliko pričanja, pisanja i provokacija na račun stručnjaka koji ne razlikuju Facebook osobni profil / stranicu / grupu ništa se promijenilo nije
  • Korištenje Facebook stranica bez ikakvog cilja i povoda. Komunikacija se odvija po principu: nemamo pojma kud idemo ni što ćemo tamo, ali ipak idemo.PR trendovi za 2012. godinu
  • Web stranice kompanija, pa čak i agencija koje se bave komunikacijom, ne postoje na tražilicama.  Mnogi još uvijek komuniciraju isključivo telefonom
  • Web stranice koje su ažurirane onda kad su postavljene i nikada više admina vidjele nisu
  • Ignoriranje potrebe pisanja za web
  • Ignoriranje optimizacije (SEO)
  • Na intervjuima za posao  vašu će kompetentnost i obrazovanje procjenjivati oni koji rade sve ovo sa popisa iznad

    Neka nam je sretna i uspješna 2012.!

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.