Stanje PR struke u BiH

Share

Stanje PR struke u BiH Gledala sam najnovije istraživanje o stanju PR struke u BiH i vraćala se nekoliko puta da još jednom bacim oko na rezultate. Nije ovo ništa novo, znala sam ja to, ali kad sve stavite na papir stvari izgledaju drukčije. Mnoge PR agencije koje nude usluge komuniciranja nemaju vlastite web stranice i godinama uporno ignoriraju komunikaciju današnjeg vremena. I to smatraju normalnim. Zašto bi onda ovi rezultati (meni su porazni) čudili nekoga?

Nije prihvatljivo tješiti se činjenicom da za sve ima mjesta u PR profesiji. U komunikaciji nema starih i novih načina komunikacije. Samo imate kanale komunikacije koji su manje ili više brzi. Kad se pojavio tv radio nije uništen i danas imaju solidne zarade od oglašavanja i solidnu slušanost. A kad se pojavioo Skyp, telefon nije otišao iz upotrebe. Pa i danas telefonom zovemo da pitamo je li netko dobio staro, dobro priopćenje za javnost. Tako bi valjda trebalo biti i sa društvenim medijima. Koristite sve što imate, ali prihvatite i novosti. Da nije tako ja bih ovo tipkala na pisaćem stroju, a vi ovo ne biste čitali.

I samo da se zna, znati koristiti društvene medije ne znači imati profil na Facebooku. Da biste osjetili online PR i društvene medije morate u tim istim medijima provesti neko vrijeme, i na nekim glupim početničkim greškama (koje vas je kasnije stid priznati) peći zanat.

Kada sam se prijavljivala za bilo kakav posao u PR – u veliki minus mi je bilo nedostatak iskustva. A 60% ljudi koji rade u odjelima za komunikaciju ne prihvaća komunikaciju 21. st. Ljudi ne znaju komunicirati online! A rade i dalje!

Tko je ovdje lud?!

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

3 Responses

  1. Ha,… da im gori pod nogama pravili bi web stranice, uključivali se u nove medije; ali dobijaju platu radili ili ne i zato je ovakva situacija … uz činjenicu da nemaju reviziju stručnosti i nemaju kome odgovarat.

    BiH je po tome slična i u ostalim branšama.

    Zadnje što sam od klijenta čuo je: danas su web stranice zastarile, FB profil je sve što je dovoljno …. 🙂
    Ali ustvari to je rekao jer FB profil ne plaća ništa … a da treba FB profil plaćat tako bi rekao i zato 🙂

    • Autor says:

      🙂 pa ako mu je za poslovnu prezentaciju dovoljan Facebook PROFIL, nek’ mu bude! Ehh šta sam ja sve čula od šefova marketing i PR odjela iznenadio bi se.

      Nije zar da nam mora gorjeti pod nogama da bismo bar nešto odradili profesionalno i temeljito?!

Leave a Reply to Dario Kreštalica Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.