Šta je PR?

Share

Ako ste među onima koji još uvijek misle da je  PR (public relations) „prodavanje magle“, plasiranje lijepo upakiranih neistina, bezbrojno redanje postova  na Facebook-u, ovo je prilika da promijenite mišljenje.

U BiH je poslodavcima veliki problem ako niste radili kao novinar, a tražite posao u odnosima s javnošću, jer se još uvijek smatra da PR samo treba pisati priopćenja za javnost i poslati ga na adrese 10-20 novinara i urednika. Tako je i sa News Feed-ovima na Facebook-u. Napiše se News Feed i pusti niz vjetar. Nikoga nije briga(bar do sada nije bilo) što publika misli o tim informacijama.

Da biste barem djelomično shvatili čime se PR bavi i što bi trebao raditi prođite kratku (besplatnu !) edukaciju o osnovama odnosa s javnošću. Ova PR edukacija je podijeljena u tri dijela:

  • Osnove odnosa s javnošću – šta je publika i influenceri, ciljne javnosti, kako je internet promijenio komunikaciju…
  • O agencijskom radu, timskom radu, etici…
  • O odnosima s medijima, podijela medija i kakve prilike ti mediji pružaju PR-u…

Nakon svakog poglavlja imate test znanja i izvore za dodatnu edukaciju. Kada svladate osnove, svoje znanje možete provjeriti tako što ćete proći sedmodnevni tečaj odnosa s javnošću i napraviti  svoj mali PR projekt. Sve što trebate učiniti je registrirati se na web stranicama i time dobijate pristup ovim besplatnim sadržajima.

Nadam se da će vam ove preporuke pomoći…



Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

2 Responses

  1. emina says:

    hvala vam na izuzetno korisnim tekstovima…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.