PublicRelations.ba

#izbori 2014 politička komunikacija i stranaka i kandidata, 0

Online aktivnosti političkih stranaka #izbori2014

Od svibnja/maja na društvenim mrežama počela sam intenzivno pratiti online aktivnosti političkih stranaka i kandidata na izborima 2014.. Pretpostavljate, tijekom svibnja i lipnja ova analiza nije mi oduzimala mnogo vremena. Unatoč jako lošoj političkoj i ekonomskoj situaciji u kojoj se BiH nalazi, unatoč razočarenju birača u političare i njihova obećanja, nijedna politička stranka nije odlučila početi komunikaciju s biračima prije zvanične predizborne kampanje. Čak tri mjeseca prije kampanje nekoliko kandidata i stranaka drznuli su se platiti Facebook reklamu, među njima...

besplatna edukacija o odnosima s javnošću 0

Besplatna edukacija o odnosima s javnošću

  Zahvaljujući internetu, društvenim mrežama, a odnedavno i MOOC-u za neznanje više ne postoji isprika. Edukacija nikad nije bila jednostavnija i dostupnija. Jedan od najpopularnijih i najmasovnijih modela koji nudi besplatne edukacije iz mnogih oblasti je MOOC (Massive Open Online Courses). Ovo je model pomoću kojeg mnoga eminentna sveučilišta besplatno dijele znanje kroz specijalističke tečajeve iz raznih oblasti. Stotine tečajeva nude se zainteresiranima bez ikakvih troškova. Za pristup vrhunskim edukacijama, predavačima i radionicama potrebna je samo registracija na neku od...

Vrijednost bloga za kompaniju 0

Treba li vašoj kompaniji blog

Blog je izuzetno moćan komunikator koji je uvijek prisutan. Ako ponudite posjetiteljima interesantan sadržaj oni će više vremena provoditi na vašem blogu što vama daje mogućnost da ih informirate o svojoj kompaniji, ponudite im proizvode, a to može rezultirati kupovinom.