Online aktivnosti političkih stranaka #izbori2014
Od svibnja/maja na društvenim mrežama počela sam intenzivno pratiti online aktivnosti političkih stranaka i kandidata na izborima 2014.. Pretpostavljate, tijekom svibnja i lipnja ova analiza nije...
O odnosima s javnošću, komunikaciji, PR praksi
Od svibnja/maja na društvenim mrežama počela sam intenzivno pratiti online aktivnosti političkih stranaka i kandidata na izborima 2014.. Pretpostavljate, tijekom svibnja i lipnja ova analiza nije...
Zahvaljujući internetu, društvenim mrežama, a odnedavno i MOOC-u za neznanje više ne postoji isprika. Edukacija nikad nije bila jednostavnija i dostupnija. Jedan od najpopularnijih i...
Kako reagirati na negativne komentare? Jedan negativan komentar ne znači krizu, ali zbog jednog negativnog komentara može nastati kriza.
Koje su to najveće pogreške prilikom izrade web stranice, problemi s kojima se susrećemo u praksi i kako ih riješiti
Svaka kompanija, brend, institucija koja ima svoju web stranicu je izdavač. Ovih 12 savjeta pomoći će vam za bolje i kvalitetnije profesionalno pisanje za web.
Komunikacija na društvenim mrežama na području BiH koja nema ni četiri milijuna stanovnika može biti vrlo kompleksna zbog podijeljenosti i predrasuda
Što se to sve praznuje u BiH? Ako vam je u opisu posla komunikacija s ljudima iz svih dijelova BiH popis neradnih dana jedan je od važnih alata
Korištenje kalendara objava (editorial kalendar) za medije ili blogove je uobičajen način organiziranja poslova, tekstova, objava. Za ažuriranje Facebook stranice može biti jednako koristan alat svakom community manageru.
Postojanje pravilnika o korištenju društvenih mreža čije nepoštivanje može povući sankcije zaštitit će imidž kompanije, spriječiti neke krizne situacije, a možda i poneki otkaz
Blog je izuzetno moćan komunikator koji je uvijek prisutan. Ako ponudite posjetiteljima interesantan sadržaj oni će više vremena provoditi na vašem blogu što vama daje mogućnost da ih informirate o svojoj kompaniji, ponudite im proizvode, a to može rezultirati kupovinom.
Odnosi s javnošću trebali bi služiti informiranju, izgradnji razumijevanja i povjerenja, uspostavljanju komunikacije i dobrih odnosa, educiranju javnosti o novom, drukčijem, boljem
Etička dilema u poslovnom odlučivanju zahtijeva realnu analitizu situacije, sagledavanje mogućih posljedica odluke, potencijalnu štetu, ali i korist dosene odluke