Poliklinika Karabeg: Što se dogodi kad ignorirate pravila kriznog komuniciranja

Poliklinika Karabeg: Što se dogodi kada ignorirate pravila kriznog komuniciranja
Foto: Peter/Flickr

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

5 Responses

  1. Vaer says:

    Naravno da ne treba brisati komentare, prvo jer onda krene da vas bije los glas, a drugo jer se i ti komentari racunaju prilikom rangiranja sajta.

  2. Aroma says:

    Upravo tako. Prosto nekad nije jasno da li treba nesto reci, ili precutati.

  3. sanela says:

    Lepo rečeno! Sve pohvale.

  4. Alma says:

    Bravo!
    Irena, bicu slobodna da dodam nekoliko dobrih praksi:
    1. Reagovati unutar sat do dva sata od izbijanja krize argumentovanim Saopcenjem za javnost
    2. U periodu od 12-24 sata organizirati press konferenciju sa spremnim odgovorima na sva moguca pitanja
    3. Objaviti sve kontakte osobe koja je zaduzena za komunikaciju s javnoscu i koja je raspoloziva 24/7
    4. Ako ste pogrijesili priznajte, izvinite se, smrtni grijeh je ignorirati krizu
    Alma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>