[Infografika] Razvoj PR-a

Share

Digitalizacija je PR profesiji donijela mnoge promjene. Više ne pišemo obični tekst priopćenja za javnost koji ćemo sutra čitati u novinama kao vijest. Danas to priopćenje pišemo, a zatim prilagodimo portalu, dnevnoj novini.

Ako nam je potrebna pomoć posebno utjecajnih osoba kod određene publike, da ne, kažem u određenoj niši, tražimo blogere, ako predstavljamo neki novi proizvod i njegove mogućnosti kontaktiramo vlogere, kao pomoć u širenju vijesti, pomoć u kriznim situacijama trebaju nam utjecajni twiteraši i fejsbukaši. Za što bolji uspjeh kampanja i što bolju komunikaciju koristimo različite društvene mreže i sve blagodati koje sa sobom donose (fotografije, hashtagovi…).

[bctt tweet=”Jedina konstanta u razvoju PR-a zadnjih desetljeća je intenzivna edukacija! “]Da bismo uspješno mogli pratiti sve promjene i primjenjivati ih u svakodnevnoj komunikaciji, cjeloživotno učenje i istraživanje je imperativ.

Infografika pokazuje što se u PR profesiji mijenjalo od 1993. godine do danas i kojom brzinom.

Razvoj PR profesije od 1993. godine do danas

Foto: Media Vision publish under CC licence

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.