[Infografika] Razvoj PR-a

Foto: freepik.com
Foto: freepik.com

Digitalizacija je PR profesiji donijela mnoge promjene. Više ne pišemo obični tekst priopćenja za javnost koji ćemo sutra čitati u novinama kao vijest. Danas to priopćenje pišemo, a zatim prilagodimo portalu, dnevnoj novini.

Ako nam je potrebna pomoć posebno utjecajnih osoba kod određene publike, da ne, kažem u određenoj niši, tražimo blogere, ako predstavljamo neki novi proizvod i njegove mogućnosti kontaktiramo vlogere, kao pomoć u širenju vijesti, pomoć u kriznim situacijama trebaju nam utjecajni twiteraši i fejsbukaši. Za što bolji uspjeh kampanja i što bolju komunikaciju koristimo različite društvene mreže i sve blagodati koje sa sobom donose (fotografije, hashtagovi…).

Da bismo uspješno mogli pratiti sve promjene i primjenjivati ih u svakodnevnoj komunikaciji, cjeloživotno učenje i istraživanje je imperativ.

Infografika pokazuje što se u PR profesiji mijenjalo od 1993. godine do danas i kojom brzinom.

Razvoj PR profesije od 1993. godine do danas

Foto: Media Vision publish under CC licence

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>