Digitalizacija je PR profesiji donijela mnoge promjene. Više ne pišemo obični tekst priopćenja za javnost koji ćemo sutra čitati u novinama kao vijest. Danas to priopćenje pišemo, a zatim prilagodimo portalu, dnevnoj novini.
Ako nam je potrebna pomoć posebno utjecajnih osoba kod određene publike, da ne, kažem u određenoj niši, tražimo blogere, ako predstavljamo neki novi proizvod i njegove mogućnosti kontaktiramo vlogere, kao pomoć u širenju vijesti, pomoć u kriznim situacijama trebaju nam utjecajni twiteraši i fejsbukaši. Za što bolji uspjeh kampanja i što bolju komunikaciju koristimo različite društvene mreže i sve blagodati koje sa sobom donose (fotografije, hashtagovi…).
[bctt tweet=”Jedina konstanta u razvoju PR-a zadnjih desetljeća je intenzivna edukacija! “]Da bismo uspješno mogli pratiti sve promjene i primjenjivati ih u svakodnevnoj komunikaciji, cjeloživotno učenje i istraživanje je imperativ.
Infografika pokazuje što se u PR profesiji mijenjalo od 1993. godine do danas i kojom brzinom.