Pravilnik o korištenju društvenih mreža: da ili ne?

Pravilnik o koristenju drustenih mreza

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

2 Responses

  1. Adrian Rozić says:

    Jedina svrha facebooka danas nakon smanjivanja broja korisnika koji vide objave su socijalni signali, jer je odmah iza G+ po tome pitanju, ni za što drugo.

    • Irena Omazic says:

      Smanjenje dosega na svega 10% jeste užasno za sve nas koji ne izdvajamo značajan novac za Facebook reklamu, ali FB kod nas još nema alternativu jer je ipak najviše ljudi na toj društvenoj mreži. Služit će svrsi još neko vrijeme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>