Treba li vašoj kompaniji blog

Share

Među poslovima koje sam radila kao PR, bilo je pokretanje i vođenje bloga za brend, domaći, bosanskohercegovački. Iz svog (poslovnog) iskustva mogu vam reći da je blog nešto najbolje i najpametnije što možete učiniti za brend, kompaniju, sebe ili svoj posao. Naše je tržište (mislim na BiH) poprilično siromašno kompanijama koje su spremne na komunikaciju sa svojim potrošačima, ako ste ozbiljno i profesionalno shvatili ovaj medij rezultate možete vidjeti vrlo brzo. I to odlične rezultate.

 

Jeste li ozbiljni u nakani da pokrenete blog

 

Blogovati ne možete napola! Situacije tipa –  danas imamo posla, pa ćemo pripremu i objavu posta, odgovaranje na komentare ostaviti za drugi dan, negativne komentare previdjeti, ako dovoljno dugo budemo šutjeli problemi će sami nestati – nisu blogovanje, to je lakrdija. Ako se budete pridržavali nekih svojih pravila i radili ono što isključivo vama odgovara od tog posla nema ništa. Blog nije za vas!

 

Prije samog planiranja morate znati nekoliko stvari koje će vam olakšati da čvrsto donesete odluku jeste li ozbiljni u nakani da pokrenete blog:

 

  • Redovno objavljivanje! Samo tako vaš će blog biti živ. Ako nema redovnih objava od bloga nema koristi (i ovo vam iz iskustva kažem)
  • Pišite o temama koje interesiraju vaše (potencijalne) kupce, a koje imaju veze sa vašim brendom. Ako pišete isključivo o svojim proizvodima i brendu to će imati isti rezultat kao deklaracije na tom istom proizvodu.
  • Nijedna, ali baš nijedna akcija čitatelja vašeg bloga (kakvagod ona bila) ne smije ostati bez vaše reakcije. To znači da se netko mora u potpunosti posvetiti tom vašem mediju da bi bio ažururan, uvijek interesantan i da bi privlačio pažnju.

 

Što je uspjeh?

 

Ako radite planirano, pedantno, da ne kažem štreberski, uspjeh vam je zagarantiran. A kako će se taj uspjeh očitovati? Prema istraživanjima kompanije koje imaju blog mogu očekivati veću pažnju kupaca, povećanje prodaje, pozitivan imidž…

 

  • 434 % više indeksiranih stranica što znači i bolju poziciju na tražilicama u odnosu na konkurenciju (koja najvjerojatnije nema blog)
  • 61% kupaca odlučuje se za kupovinu nakon što pročita blog
  • 60% potrošača ima pozitivno mišljenje o kompaniji koja ima blog

 

 

Why Every Business Should Blog
Courtesy of: Quick Sprout

 

Blog je izuzetno moćan komunikator koji je uvijek prisutan. Ako ponudite posjetiteljima interesantan sadržaj oni će više vremena provoditi na vašem blogu što vama daje mogućnost da ih informirate o svojoj kompaniji, ponudite im proizvode, a to može rezultirati kupovinom. Ako posjetitelji osjete da ste iskreni čak i negativne komentare i pritužbe priopćit će vam s poštovanjem i pažnjom. Povratna informacija je ono na što uvijek možete računati i upravo to je prilika da unaprijedite svoje poslovanje, poboljšate proizvod, proširite asortiman, ispravite pogreške…

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.