Osnovni elementi uspješnog nastupa na Facebooku

Temelj uspješnog nastupa na Facebooku

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

3 Responses

  1. Irena Omazic says:

    Jasno mi je što se dogodilo i radi čega, slučaj sa tvojom Fb stranicom sam istaknula da ljudima dam do znanja da se to i kod nas događa, moguće je bez obzira na čudan jezik kojim govorimo. Vođenje prisutnosti brendova i kompanija na društvenim mrežama kod nas je zaista otužno, radi tko što hoće i kako hoće, upravo zbog toga ističem pravila koja je potrebno poznavati. Nakoliko naučenih pravila ne znači idealan nastup i rješenje svih problema, ali korisno je znati.
    Ako oni koji rade kao CM-ovi ne znaju najosnovnije kako očekivati da se snađu u toj džungli i konačno stupe u kontakt sa nekim iz te kompanije.
    Žao mi je što je stranica Mooshema nestala, ali čini se da konkurencija nije dobila zadovoljštinu :-) Uputstvo kako stupiti u kontakt sa gigantom i postići da vas čuju bilo bi zaista korisno svima nama!

  2. Mooshema says:

    Istine radi, i dopune teksta radi, iz perspektive mog slučaja ako neko klikne na linkove, to se nije moglo preduprediti ni popraviti. To znači da meni nisu pomogla stroga pravila FB-a, kao i poznavanje i poštovanje istih. Stranica je prijavljena, FB je prihvatio razloge prijavljivača i nestala je.

    Jednom ću opisati kako se ipak može stupiti u kontakt s tim gigantom, saznati ko vas je prijavio, kojim povodom, pa onda kako, iako je jasno da ste oštećeni, ne možete ništa više od toga, jer će vas FB uputiti na lokalno pravosuđe i vašeg advokata i rešavanje disputa direktno s onim ko vas je prijavio, bilo to neosnovano, kao u mom sllučaju, ili osnovano, kao u nekim drugim koje sam pretraživala tada po netu da bih saznala šta da radim.

    Važno je znati pravila, poštovati ih, ali i biti spreman da će možda neko želeti da vas ukloni, iz onog ili ovog razloga

  1. 18/12/2013

    […] mreža jedan je od početnih koraka. Pored toga što morate znati što vam je potrebno za kvalitetan i uspješan nastup na Facebooku, osnovna pravila komunikacije, poznavati potrebe klijenta, ali i (ne manje važne) interese svojih […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>