• Uncategorized
  • 2

[Case study] Nastup kompanija na društvenim mrežama

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

2 Responses

  1. 20/11/2013

    […] Pogrešan odabir danas više nije problem, jednostavno možete profil pretvoriti u stranicu ili sastaviti stranicu i profil. Ali ako na startu znate mogućnosti grupe, stranice i profila bez razmišljanja ćete znati što vam je …. […]

  2. 26/04/2014

    […] što vam je potrebno za kvalitetan i uspješan nastup na Facebooku, osnovna pravila komunikacije, poznavati potrebe klijenta, ali i (ne manje važne) interese svojih prijatelja na mreži, pravilnik je jedna od osnovnih […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>