Neobična praksa email komunikacije

Share

Iako blog nisam koristila predugo, vi ni u jednom trenutku niste bili poput mene. Dnevno vas je dolazilo i po 150 na ovaj blog. Ja sam u objavljivanju posustajala, ali vi niste! Redovno ste mi se javljali emailovima sa pitanjima, pohvalama, kritikama.

Na mnoge od tih emailova nisam odgovorila, ali ne zato što nisam htjela. Naime, email adrese koje ste mi ostavljali kao kontakt nisu u funkciji. Možda zato što predugo nisu korištene, možda zato što sadrže previše neuobičajenih znakova, možda… Neobična praksa u email komunikaciji ne staje na pogrešnim adresama. Ima toga još. O kulturi komuniciranja već sam napisala nekoliko redaka, ali nikad nije dovoljno isticati pristojnu praksu koju bi trebalo poštovati.

U službenoj email komunikaciji svakodnevno dobijam desetke poruka, ali među njima je malo onih koji su zaista korektno napisani. Nekoliko uobičajenih tipova:

Nijemi email

Prečesto dobijam službene emailove koji imaju jako čudne pogreške. Ponude za sponzorstva, sudjelovanje u projektima, donacije ljudi pošalju u potpuno praznom emailu. Samo privitak sa naslovom PROJEKT.doc i sve prazno. Golema bijela površina.

Enigma email

Često se šalje privitak kao .docx. To nije pametan izbor jer su mnoge kompanije u BiH prešle na besplatne legalne programe koji nemaju velike mogućnosti. To bi moglo značiti da dokument koji šaljete nije moguće otvoriti.

Adresar email

Česta je praksa slati zamolbu za sponzoriranje ili sudjelovanje u nekom projektu ozbiljnoj, velikoj kompaniji i u emailu poslati 30 adresa svih kompanija kojima ste se obratili sa istom ponudom. Zaista je glupo i iznenađujuće gledati imena i službe na koja ste adresirali istu ponudu, a u emailu sebe predstavili kao ozbiljnu kompaniju / tim.

Ponjava email

U ovu kategoriju spadaju emailovi koji su dugi čitavu milju. U njima agencija najčešće predstavi sebe, sve projekte na kojima je radila i ponudi vama suradnju. Ovaj tip emaila sadrži minimalno 10 linkova i detaljan opis šta se nalazi iza svakog od njih (u slučaju da ne možete kliknuti na link). Trebam li napomenuti da svi linkovi izgledaju ovako: facebook.com/lkdb583202 b&vg% fw5437…

Stidljivi email

U ovom tipu emaila nema potpisa. Sve je u redu, ali na kraju nemate pojma kome biste se obratili. Da stvar bude gora poslan je sa info@domen.ba, pa ni u adresi nećete naći ime.

Ako ste se prepoznali u nekoj od ovih kategorija ispravljajte to što prije jer šanse za uspjeh vam se značajno povećavaju. Govorim ovo iz perspektive onih koji te mailove čitaju i prosljeđuju donositelju odluka.

 

 

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.