Kako konvertirati osobni profil u Facebook stranicu?

Share

PR na FacebookuTrenutni hit među „community managerima“ u BiH je korištenje osobnih profila i grupa za komunikaciju kompanija i brendova. Ovakve greške nastaju dijelom zbog neznanja, a dijelom zbog brzog stjecanja prijatelja. Budući da je broj fanova jedini parametar koji se mjeri, ovakva je komunikacija na Facebooku logičan izbor.

Korištenje osobnog profila u ime neke kompanije smatra se kršenjem Facebookovih pravila koje se kažnjava brisanjem stranice i gubitkom svih sadržaja koji su sa tom stranicom povezani. Da ne biste ostali bez nekoliko tisuća FB prijatelja, konvertirajte osobne profile i naučite koristiti „Facebook insights“, trebat će vam.

Kako konvertirati  osobni profil u stranicu?

Prva stvar koju bih vam savjetovala je da ostavite samo jednu mail adresu i na nju će vam biti poslan link za potvrdu kada počnete sa konverzijom. Ako na profilu imate više mail adresa potvrde će trajati duže, a to vam nije potrebno. Kad na email dobijete link za potvrdu morat ćete dokazati da ste vlasnik te adrese tako što ćete promijeniti lozinku.

Nakon toga slijedi preuzimanje sadržaja sa profila, nešto kao backup. Na Facebooku je navedeno da postoji mogućnost da izgubite sve sadržaje, ali to će se sigurno dogoditi, pa ako su vam slike, video klipovi i ostali sadržaji važni, učinite to. Nakon konverzije imat ćete samo ime stranice i sve fanove, ostalo ide u nepovrat.

Odete na Account settings ili Postavke korisničkog računa

Kako konvertirati osobni profil u Facebook stranicu

Zatim preuzmete zip file sa linka Preuzmi kopiju. Ovo će potrajati neko vrijeme, ovisno od toga koliko fotografija i video klipova imate na Profilu.

Konvertiranje Facebook profila u stranicu

Kada preuzmete file kliknite link:

https://www.facebook.com/pages/create.php?migrate i konverzija počinje.

Sa novom stranicom dobijate:

About (Više o …) – okvir ispod slike profila u koji možete dodati nešto o kompaniji ili link na web stranicu

Facebook Insights – statistiku posjeta i aktivnosti vaših fanova

People talk about – pokazatelj koliko je aktivna zajednica koju gradite

Osnovne informacije – lokacija, radno vrijeme, cilj, o tvrtki, proizvodi, parkiranje, telefon… ovisno što ste izabrali kao djelatnost (kategoriju)

Facebook aplikacije – mogućnost dodavanja aplikacija i welcome taba

Sada kad imate Facebook stranicu izaberite djelatnost, tražilice i to uzimaju u obzir prilikom pretraživanja. Unesite osnovne podatke kompanije/brenda/organizacije, dodajte Facebook aplikacije koje su vam potrebne i obavijestite svoje „prijatelje“ da su od sada vaši fanovi.

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

1 Response

  1. 25/02/2013

    […] od mogućih i svakako jednostavnijih rješenja bilo bi pretvaranje osobnog profila u stranicu pri čemu bi se sačuvali svi prijatelji, sada pretvoreni u fanove, a ostatak sadržaja bi se mogao […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.