Kad sam vidjela naslov odmah sam pomislila da ovu knjigu moram imati.
Imali smo malih problema sa dostavom, ali zahvaljujući strpljenju i dobroj volji autorica i VIPneta knjiga je stigla u Vitez. Osvojila sam je u FB nagradnoj igri 🙂
Na 180 stranica ove knjige pretstavljeno je 16 primjera odlične prakse odnosa s javnošću iz cijele regije. PR kampanje za najveće domaće i svjetske kompanije, brendove i nevladine organizacije proveli su domaći PR stručnjaci (kad kažem domaći mislim na cijelu regiju).
Knjiga me oduševila jer svaki dio govori o primjerima koji i danas „žive“ i razvijaju se na svojim Twitter, Facebook i web stranicama, ali i zbog toga što su bliski našem mentalitetu i kulturi. Do sada sam ovakve primjere viđala samo u stranoj literaturi.
U svakoj PR kampanji koja je analizirana navedeni su:
- planiranje,
- ciljevi,
- komunikacijski izazovi,
- strategije i taktike,
- analize i istraživanja koja su korištena u kampanjama,
- evaluacija svakog projekta.
Prilikom realizacije ovih projekata bili su uključeni odnosi s medijima, organizacija događaja, interna komunikacija, komunikacija na društvenim medijima, društveno odgovorno poslovanje… Svaki od ovih primjera možete naći i pratiti na web adresama koje su navedene na kraju svakog poglavlja.
Ako želite saznati šta PR – ovci zaista rade, kako funkcionira PR, kako izgleda prava i potpuna kampanja odnosa s javnošću, naći ćete to u ovoj knjizi.
Ako studirate odnose s javnošću ili ste na početku svoje karijere „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“ je knjiga koju morate pročitati. Ako već radite u odnosima s javnošću, ovo je odličan način da pogledate što i kako konkurencija radi.
Preporučila bih vam ovo kao obveznu literaturu.
Hvala koautorici Danijeli Lalić na prekrasnoj posveti i ukazanom strpljenju!
FOTO: proactive.ba