Prošle godine u ovo vrijeme čitali smo o trendovima za 2011. Prođe godina, ali kod nas se ništa promijenilo nije, skoro ništa. Trendovi od prošle godine još su nam trendovi, a sudeći po praksi mirna srca mogu predvidjeti ponešto za 2012. Očekuje nas:
- Ignoriranje online medija kao nečeg što bi moglo poslužiti za komunikaciju, što bi moglo poslužiti za bilo što
- Korištenje Facebook profila umjesto stranice i reklamiranje vlastitog biznisa pomoću ovog komunikacijskog alata. Poslije toliko pričanja, pisanja i provokacija na račun stručnjaka koji ne razlikuju Facebook osobni profil / stranicu / grupu ništa se promijenilo nije
- Korištenje Facebook stranica bez ikakvog cilja i povoda. Komunikacija se odvija po principu: nemamo pojma kud idemo ni što ćemo tamo, ali ipak idemo.
- Web stranice kompanija, pa čak i agencija koje se bave komunikacijom, ne postoje na tražilicama. Mnogi još uvijek komuniciraju isključivo telefonom
- Web stranice koje su ažurirane onda kad su postavljene i nikada više admina vidjele nisu
- Ignoriranje potrebe pisanja za web
- Ignoriranje optimizacije (SEO)
- Na intervjuima za posao vašu će kompetentnost i obrazovanje procjenjivati oni koji rade sve ovo sa popisa iznad
Neka nam je sretna i uspješna 2012.!