Nakon postova PR na Facebooku i Seo Facebook stranice, treći post je o važnom, ali zanemarenom dijelu ove priče, a to je vizualni SEO Facebook stranice. Važan je jer njime ostavljamo prvi dojam, privlačimo pažnju i zadržavamo ljude onih nekoliko sekundi koje imamo na raspolaganju. Mari Smith, jedan od najvećih stručnjaka za Facebook marketing na svijetu, na svom je blogu dala detaljna objašnjenja za vizualni SEO Facebook stranice. Moglo bi se reći anatomija FB stranice.
Foto-> http://marismith.com
Pročitala sam ovaj post i otišla na facebook.com/publicrelations.ba da usporedim ono što je potrebno imati s onim što ja trenutno imam na FB stranici. Nisam se nimalo obradovala. Nekako kao pustinja.
Malo sam analizirala i evo rezultata:
- Boja welcome taba i kompletan prvi dojam vrišti (ali može se gledati)
- Uopće nije jasno šta se želi postići ovakvim stanjem (stoji slika i to je sve)
- Nema nikakvog poziva na akciju
- Slika govori tisuću riječi, ali ova moja je imala neki čudan, nerazumljiv monolog
- Slika profila nekako skromna
Uslijedio je detaljan makeover, proljetna generalka. Otkako je FBML nestao mnoge su stvari jednostavnije, a uz mnogobrojne aplikacije (kojie su besplatne!) može se napraviti atraktivan welcome tab (i još štošta). A ne morate imati nikakvo znanje o programiranju i kodovima.
Za welcome tab moj izbor je bio Hy.ly. Vidjela sam da su templatei super i odabrala sam ih jer su najšareniji 🙂 Vrlo jednostavno ubacite svoje elemente i boje u već gotov predložak. Morate otvoriti račun na njihovoj stranici i na dnu imate link na njihovu stranicu, ali tako to ide… Nema džabe… Ono najvažnije (osim same stranice na Facebooku) nisam imala. Dodala sam:
- „Like us“ na vrhu stranice
- Kratak opis koji govori šta stranica nudi
- Link na web stranicu
- Linkovi na druge društvene mreže
- Twitter stream sa linkom „Follow us“
- Poziv „Share knowledge with us“
I evo stare stranice u novom izdanju:
Online PR nije Facebook stranica sa šarenim welcome tabom. To je mnogo ozbiljniji i dugotrajniji posao koji zahtijeva znanje i ljude. Ali dok svijest o mogućnostima i potrebama bloga i ostalih elemenata online PR -a u BiH dođe do onih kojima je to potrebno, Facebook stranica je odličan način za početak komunikacije sa potrošačima (pod uvjetom da znate komunicirati).