Zašto vam treba Facebook stranica

Share

PR na FacebookuKreiranje i ažuriranje Facebook stranice je vještina koju bi svaki PR praktičar trebao svladati prije volontiranja ili zaposlenja. Samo postavljanje stranice ne treba posebno objašnjavati, dovoljno je nekoliko klikova i Facebook stranica ide u svijet. Ali za jednog komunikatora „gola“ stranica nije dovoljna. Opustošenom stranicom poručujete da ste posao obavili polovično (kod nas bi rekli „samo da ispadne iz ruku“). Tražilice, vaši FB prijatelji i potrošači neće biti oduševljeni niti će imati razloga da se zadrže.

PR kampanja koja ne podrazumijeva implementaciju društvenih medija (a takvih je danas u BiH mnooogo) ima velike nedostatke. U BiH još uvijek nema svijesti o tome koliki je značaj društvenih medija i kakvi se rezultati mogu postići njihovim implementiranjem u PR kampanju. Izleti na društvene mreže su počeli. Među političarima, kompanijama, brendovima, institucijama ima onih sa FB stranicama, ali još je to daleko od pristojne komunikacije.

Nitko nema welcome TAB, nema dodatnih aplikacija, jednostavno nema sadržaja koji bi vas duže zadržali na toj stranici. Prema istraživanjima, 80% fanova koji kliknu LIKE na FB stranici nikad se više ne vrate na tu stranicu. Ako znate ovaj podatak i unatoč tome nemate welcome tab, na zidu imate samo svoje reklame, neku vrstu oglasa i promociju vlastite kompanije, vaša kampanja je propala odmah bez obzira kakav ste cilj postavili. A vrijeme utrošeno na Facebook je bačeno.

Mnogi uopće ne razumiju šta bi tamo trebali raditi. Ne shvaćaju da, kad imate Facebook stranicu, tu nije riječ o kompaniji/brendu, nego o ljudima. Facebook je najbolje mjesto da otkrijete što ljudi misle i žele. Ako uspijete izgraditi dobar odnos sa FB prijateljima možete računati na njihovu pomoć pri nekom istraživanju, ispitivanju javnog mnijenja o vašoj kompaniji, mišljenja o proizvodu ili usluzi…

Zašto bi netko trebao trošiti vrijeme na društvenim medijima? Zbog nekoliko razloga:

  • Gradite ugled kompanije približavajući se fanovima
  • Dobijate povjerenje potrošača
  • Gradite lojalnost vašem brendu/kompaniji
  • Dajete kompaniji ljudsko lice

PR na Facebooku nije rješenje svih poslovnih problema velikih i malih kompanija ni potpuna zamjena za marketing. Ali pišem o tome jer se još uvijek čudim kako mali broj ljudi u BiH smatra nepotrebnim stranicu na Facebooku. Imate besplatan medij na raspolaganju i vi ga koristite polovično ili ne koristite nikako. Ne mogu se načuditi! To je razlog za seriju postova o PR- u na Facebooku koji će uslijediti. 🙂

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

1 Response

  1. 24/04/2011

    […] na Facebooku / Vizualni SEO Facebook stranice Posted on 24/04/2011 by urednik Nakon postova PR na Facebooku i Seo Facebook stranice, treći post je o važnom, ali zanemarenom dijelu ove priče, a to je […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.