I ja sam nečiji social media kapital :-(

Share

facebook fan page and social media kapitalU posljednje je vrijeme postalo pravilo da me ljudi dodaju u kojekakve grupe na Facebooku bez mog znanja i volje. Pitala sam se zašto PR stručnjaci (praktičari) u BiH sve više za komunikaciju svojih projekata na Facebooku prave otvorene grupe. Mislila sam da ne znaju napraviti Facebook Fan Page. (??) Da biste napravili pošten Fan page na Facebooku koji komunicira sa fanovima i kada vas nema potrebno je malo znanja o tražilicama, optimiziranju, kodovima, ali i o komunikaciji. Izgleda da kod nas problemi nisu tehničke već komunikacijske vještine.

Kada napravite Fan Page morate nekako privući ljude da kliknu „like“. Social media kapital ne nastaje preko noći. Gradi se na povjerenju i treba vremena. Malo je onih kojima preko noći uspije da skupe 600 fanova. Morate ljudima ponuditi nešto zaista vrijedno da biste zaslužili i dobili nečiji „like“, vrijeme i prostor na zidu za svoju PR kampanju, brend…

Zato su otvorene grupe postale jako popularne. Ne treba vam ničiji like, ni dozvola ni edukativan sadržaj. Ne treba vam ništa. Tri administratora se udruže, za 5 minuta naprave grupu, za slijedećih 10 minuta dodaju po 200 svojih „privatnih“ prijatelja i eto ti 600 fanova dok kažeš keks. I kampanja se zahukta za nekoliko sati.

Počinju kojekakve aktivnosti, redanje sadržaja, pisanija, press clipping, a ja ni kriva ni dužna, ni zainteresirana imam uvid u sve to. I ja sam nečiji social media kapital! Počet ću „metlom“ sklanjati sadržaje sa svog zida. Jedna od stvari koju bi svaki PR trebao malo pogledati i s vremena na vrijeme se podsjetiti je Nettiquette – pravila lijepog ponašanja na internetu. Lijepo bi bilo da oni koji komuniciraju razmisle žele li ljudi komunicirati s njima.

Irena Omazic

Vodila PR i Social Media kampanje za domaće brendove, političke stranke, nevladine organizacije. Piše blog o odnosima s javnošću, komunikaciji i društvenim mrežama na PublicRelations.ba. Trenutno je blogerica u One World See o ljudskim pravima na internetu.

You may also like...

1 Response

  1. 20/11/2013

    […] Dodavanje u grupe kako kome padne na pamet. Još smo mi svi slabi na brojeve i brze rezultate. Nisam ni ja imuna. Ali koja korist od toga što ste me dodali u grupu npr. o pivu ako ne pijem pivo, nisam nikad pila i ne vjerujem da neću piti jer mi je jako ružno i nemam na tu temu više šta reći. Ja sam vam u toj grupi beskorisna. A još kad vidim hrpetinu mailova o aktivnostima iz takve grupe uhhh… Ali kako sam već jednom pisala o tome, biti nečiji social media kapital ima svojih teških strana. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.